Як відкрити свій бізнес з розробки on-line ігор

Індустрія розваг сьогодні розвивається дуже швидко. Однак потрібно зазначити, що великі проекти, які стають популярні у великої кількості населення, в даний час можуть дозволити собі лише відомі і вже давно працюючі компанії. Однак це не заважає початківцям розробникам створювати свої власні проекти, які використовують більш просту технологію, в які вкладено набагато менші кошти, але які при цьому мають своїх споживачів і так само можуть приносити прибуток своїм розробникам.

Огляд ринку on-line ігор

Найбільшу популярність і поширення набувають розраховані на багато користувачів online-ігри, і відносно простим і перспективним напрямком є ​​розробка браузерних ігор. Розробка online-проектів, які працюють через браузер користувача значно відрізняється в багатьох аспектах від розробки повноцінної гри. Гра передбачає дещо іншу технологію не тільки створення, але і просування, яку важливо враховувати в самому початку роботи.

Сьогодні розробкою комп’ютерних ігор займається велика кількість компаній. Багато з них представлені ентузіастами і невеликими групами людей. При створенні браузерної гри зазвичай не відбувається поділу на видавця і розробника, повним просуванням гри на ринку і її розробкою займається одна команда, просто посадові обов’язки розподілені всередині колективу, а не між декількома компаніями.

Щоб мінімізувати свої ризики, можна почати з створення невеликого проекту, механізм просування якого істотно відрізняється від продажу звичайних ігор. Багатокористувацькі ігри поширюються через інтернет, в разі браузерних ігор у споживача немає необхідності навіть в установці клієнта або програмного забезпечення, безпосередньо сам ігровий процес протікає в браузері інтернету. Зазвичай такі ігри розраховані не на отримання прибутку шляхом продажу копії, а на реалізації платних підписок і привілеїв, які дають істотну перевагу гравцеві. У середовищі гравців дана практика характеризується одним словом – Донат, хоча зазвичай Донатом називають добровільні пожертвування на розвиток проекту.

Розраховані на багато користувачів браузерні ігри сподіваються отримати wow-ефект після запуску. Просування браузерної гри можливе тільки при використанні всіх сучасних методів маркетингу, при цьому залучити потрібно якомога більшу кількість гравців, для яких навіть поверхове знайомство з грою буде безкоштовним. Потім можна посилити враження від ефекту і вже потім пропонувати платні послуги. Підприємець буде змушений зіткнутися з просто величезним рівнем конкуренції, в зв’язку з чим йому потрібно запропонувати своїм споживачам по справжньому цікавий проекти і чимось виділятися на загальному тлі проект.

Реєстрація бізнесу розробки on-line ігор

Для своєї роботи потрібно зареєструватися як суб’єкт підприємницької діяльності. Щоб була можливість користуватися спрощеною системою оподаткування, досить оформитися як індивідуальний підприємець. Але якщо є необхідність в реєстрації юридичної особи, то краще вибрати форму товариства з обмеженою відповідальністю.

Організація бізнесу розробки on-line ігор

Сам підприємець, який є засновником проекту і ідейним його натхненником, в залежності від своїх особистих якостей і можливостей може стати учасником розробки, так і учасником просування, займаючи при цьому лідируючі посади. В крайньому випадку підприємець може стати просто інвестором для проекту.

Далі для роботи буде потрібно досить великий штат програмістів, причому ці люди повинні охоплювати різні сфери створення програмного коду гри.

Також в команді повинні бути дизайнери, гейм-дизайнери і художники, іноді може бути необхідно залучити фахівців з анімації, музикантів і тестерів. Окремої згадки вартує фахівець команди підтримки, який займається в першу чергу підтримкою сервера і забезпечує його стабільну роботу.

Маркетинговий відділ складається безпосередньо з маркетологів, менеджерів з продажу та зв’язків з громадськістю. Маленький проект може бути розроблений командою не більше, ніж з 10 осіб, проте повноцінні і масштабні ігри вимагають залучення великого штату співробітників, іноді більше сотні. Зі зрозумілих причин утримання такого великого колективу обходиться підприємцю в чималі суми, проте в цій ситуації є досить простий і ефективний спосіб заощадити.

В даний час багато обов’язки можна передати на аутсорсинг, велика кількість контенту для гри можна також купувати в спеціалізованих компаніях, які пропонують вже готові набори текстур, звуків і моделей. Таким чином, штатні працівники виконують тільки найвідповідальніші доручення і найскладніші частини гри, більш прості і типові завдання передаються стороннім програмістам, які за свою роботу беруть набагато менше грошей.

Зазвичай створення гри починається з ідеї. Багато компаній використовують вже перевірену схему створення гри, коли береться типовий сюжет, типова ігрова механіка, привноситься щось своє нове, яке починає видаватися за найбільшу особливість гри. Це ігри-клони якогось успішного проекту, і ігрова індустрія знає небагато прикладів успішної реалізації одного і того ж продукту під різними іменами. Інша справа, якщо розробники знайшли нову і цікаву ідею, проте в цьому випадку потрібно бути точно впевненим, що споживачеві ця ідея сподобається не менше, а бажано навіть більше, ніж самому творцеві.

Для того щоб гра була успішною і цікавою, вона повинна володіти захоплюючим сюжетом і цікавою механікою, в online-іграх зазвичай менше уваги приділяється графіці, ніж у відеоіграх.

У браузерних іграх наявність просто 3D вже сильно підвищує інтерес до проекту.

Сьогодні найбільш популярним жанром є MMORPG, тому що в цьому випадку гра передбачає розвиток свого персонажа, елемент змагання між гравцями, глибину ігрової механіки і складність взаємодії всіх елементів гри, що додає інтересу до проекту, не кажучи вже про те, що цей жанр перевірений часом і улюблений багатьма гравцями. Однак не обов’язково проект повинен бути багатокористувацькою рольовою грою. Можна використовувати багато інших жанри, в тому числі й досить специфічні.

Обладнання для організації бізнесу створення онлайн ігор

Для того, щоб гра могла функціонувати на багато користувачів, потрібно орендувати сервер, викупити місце на хостингу і придбати доменне ім’я. Оренда сервера буде обходиться підприємцю до 20 тис. грн. на рік, що є дуже малою сумою. Однак свій сервер потрібно постійно підтримувати і при необхідності розширювати, для чого існують спеціальні компанії і співробітники в межах підприємства.

У разі створення браузерної гри розробка може проходити не на особистому сайті, а на сайті сторонньої компанії. Найпростіший приклад – створення додатків в соціальних мережах або ж на спеціалізованих сайтах, які пропонують відвідувачам величезну кількість ігор.

У такому напрямку доведеться конкурувати також з великою кількістю компаній, однак гравців на таких сайтах і потенційних споживачів дуже багато.

Рентабельність такого стартапу прямо залежить від кількості гравців. Якщо їх стає дуже багато, то можна говорити про рентабельність в кілька сотень відсотків, хоча і доведеться збільшувати поступово свої потужності і покращувати гру.

У багатьох випадках ефективною виявляється схема, розрахована на довгострокову перспективу. Тільки створена гра спочатку займається тільки залученням гравців, однак собою вона представляє тільки по суті відточений до блиску, але все-таки тільки демонстраційний режим. Поступово гра вдосконалюється, фанатів стає більше, інтерес до проекту підвищується, і підприємець починає з введення невеликої кількості недорогих платних функцій. А далі вже по наростаючій.

Поділіться з друзями